lauantai 8. toukokuuta 2010

Täydellinen päivä, täydellinen mies ja täydellinen mekko

Tididii, täydellinen mekko kasissa! Ja Jari vielä osti sen mulle!!! On se ihana. Siis Jari (ja tietty mun uusi karhunvatukan punasinilila kotelomekko, joka menee täydellisesti niiden suklaanruskeiden Manoloiden kanssa, jotka tilaan heti huomenna).

Vähän urpo, mut mun urpo. Siis Jari, ei Manolot. Jos me saadaan lapsi, mä haluaisin antaa sille jonkun tosi erikoisen nimen, johon yhdistyy jotain meistä kummastakin. Niin kuin Javi (Jari + viehko), Uma (Urpo + Maikki) tai Urja (Urpo + Jari). Toi viimeinen on kyllä aika uljas, mut Javi on mun suosikki. Tulee mieleen Javier Bardem. Sen lempinimi on varmaan Javi tai Xavi. Se on kyllä ihana. Jotenkin alkukantainen niin kuin Jarikin. Tai ainakin vähän niin kuin Jari. Sit mä lausuisin sen lapsen nimen viehättävästi espanjalaisittain: ”Havii”.

Pitää muuten ostaa kynttilöitä. Miten mä muistan tämän kaiken? Jotenkin tää meidän ostospäivä sekoitti mun mielen. Taidan antaa sen mekon muhia vielä hetken tuolla kassissa. Se on sellainen mekko, joka vaati kypsyttelyä ennen kuin loksahtaa täydellisesti. Jos tilaisin ne kengät ensin? Täytyy samalla ostaa neulaa ja lankaa, kun haen ne kynttilät. Ja jotain pientä hyvää.

1 kommentti: