keskiviikko 19. toukokuuta 2010

Alhaisin alho

Suklaarekka tänne kiitos! Kaikki on pilalla. Koko elämä. Piristikää mua, palkitsen parhaat yritykset Spotify-kutsulla.

Tässä Maikin blues soittolista:

Help for Haiti: Everybody hurts
Irina: Hiljaisuus
Elin Ruth Sigvardson: Is it over
Carla Bruni: Quelqu’un ma dit
Regina Spektor: Samson
Prince of Assyria: Another Love Song
Egotrippi: Vuokses sun
Damien Rice: The blower’s daughter
Coldplay: Fix you
Rihanna: Cry
Björk: Bachelorette
Roisin Murphy: Scarlett Ribbon

PS lyhyesti: rouva harmaa varpusen – a.K.a modern rastafarista oli valittanut mun pomolle, että olin muka pilannut sekä rouvan elämän että tyttären yliopillasjuhlat. Pomo oli joutunut palauttamaan rahat ja sanoi, että se menee mun palkasta. Puolustin tietenkin itseäni ja kerroin, kuinka olin auttanut rouvaa vain löytämään uinuvan uuden minänsä ja että tottakai sellaiseen kestää hetken totuttautua. Pomo päätti valita pienen ihmisen tien ja pysyä raivona. Eli hei hei suklaanruskeat Manoloni! Samalla voin ilmeisesti hyvästellä Jarin, sillä rakas poikaystäväni ei ole vieläkään soittanut.

VOI KAKKI!

1 kommentti:

  1. Siis hetkinen! Maailma muuttuu niin nopeasti, että ihminen tuntee itsensä todella pieneksi tämän kaiken rinnalla.

    Nyt SPOTIFY ON MENNYT MUUTTAMAAN PALVELUAAN, joten kutsujen sijaan jaossa on jotain parempaa. Postaan kohtaa uudesta kilpailustani. Hetki pieni, ystävät rakkaat.

    VastaaPoista