lauantai 29. toukokuuta 2010

Hmmm…

Vaikka kaikki on täydellistä, niin yksi asia jäi vaivaamaan mua. Vähän nolottaa valittaa nyt, kun kaikki on täydellistä, mutta tiedän että te rakkaat lukijani ymmärrätte mua. Se Jari yllätys. Voi kakki. Tajuutteko mitä se toi mulle? Sellaisia valkoisia naulasysteemejä. En edes heti käsittänyt mitä ne on, mutta sitten Jari selitti mulle, että mun kämpän johdot roikkuu jotenkin hassusti ja niillä pampuloilla vois jotenkin fiksata ne. Toisaalta tosi liikkistä, mutta väkisinkin hiipi illan mittaan mieleen, miten Jari oikein näkee mut naisena? Kun sanotaan, et yllätys, niin sitä odottaa jotain exclua tai ainakin semiexclua. Ehkä mun viime aikojen syvä masennus vioitti mun sielua niin pysyvästi, että olen muuttunut jotenkin… miehisemmäksi. Voi perse. En kestä jos meidänkin suhde on edennyt tälle tasolle, enkä oo Jarin mielestä enää yhtä viehko:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti