tiistai 15. kesäkuuta 2010

Petoksia, rusketusraitoja ja kylmää kahisevaa

Hyviä uutisia ja huonoja uutisia. Tai hyvät uutiset huomioon ottaen huonotkin olkoon hyviä.

Aloitetaan siis niistä, jotka järkytti totaalisesti mun herkkää sielua. Morsian x sai päähänsä lähteä kolme päivää ennen häitä Rivieralle hankkimaan täydellistä rusketusta. En tiennyt tästä mitään ennen kuin saavuin pariskunnan hulppeaan ullakkoasuntoon ja löysin sulhasen itkemästä patiolla kasmirshaaliin kietoutuneena. Morsian x oli lähettänyt vain tekstarin (viimeinen niitti urpouden kruunuun, kuten olemme saaneet huomata):

Cherie x, juodun jättämään hyvästit. Olen tavannut unelmieni miehen ja löytänyt sielunsiskoni. Palautathan muut häälahjat paitsi lahjakortin Tiffanylle voit laittaa mulle postiin. Puss ja onnea matkaan!


Loput tarinasta saimme me, ex-sulhanen ja ex-sielunsisko, lukea ruotsalaisesta juorulehdestä. Siskonsa avio-onnea pakoileva Madde on luotettavien silmännäkijälausuntojen perusteella bongattu Rivieralta seurassaan tuntematon suomalaisnainen ja kaksi komea NHL-veljestä.

Silitin lohduttomasti parkuvan sulhasen selkää, vaikka jos vertaa meidän kahden menetystä toisiinsa, niin minähän tässä hävisin! Hyvästi sielunsiskous Madden kanssa, hyvästi oma asunto kuninkaanlinnassa, hyvästi superhottis NHL-aviomies ja hyvästi NHL-pampula.

Jossain vaiheessa sulho muisti arvonsa, pyyhki kröhien kyyneleensä ja lykkäsi mun käteen järkyttävän tukun seteleitä korvaukseksi menetetystä työstä.

Siis.

Voi kakki.

Olen rikas.

Nyt puuttuu enää rakkaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti