keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Ess, nothing compares 2 U

Kiitos, ihanat sielunsiskoni biiseistä! Kuuntelin ne kaikki, mutta syvimpään epätoivoon mut syöksi Sineadin klassikko: Nothing compares 2 U. Se oli mun ja Jaakon biisi. Jaakko oli mun syötävän ihana futaripoikaystävä. Ainakin ne kokonaiset kaksi viikkoa vuonna 2002. Muistan kun me tanssittiin viimeiset hitaat ja kun tää biisi oli loppu, Jaakko antoi mulle futaripantansa ja sanoi, että muuttaa vanhempiensa kanssa hyväntekeväisyyshommiin Bahille ja että mä olin ihanin tyttö, ketä se oli ikinä suudellut. Nothing compares 2 U, se sanoi, suuteli viimeisen kerran ja lähti. Yritin myöhemmin etsiä sitä Bahia kartalta, mut en löytänyt. Ehkä se on niin pieni, niin kaukana ja niin avuntarpeessa ettei sitä ole merkitty.

Apua, ehkä Jaakko oli sittenkin mun elämäni rakkaus!!! Oli pakko kaivaa se hikipanta esiin. Taidan ottaa sen mukaan matkalle. Senhän voi stailata sillee mageesti hippityyliin.

Siis Ess, ota yhteyttä, niin saat upean kesälaukun!

Mun on pakko palkita myös Sanna. Damien Ricen Blower's Daughter särkee mun sydämen joka kerta. Jo pelkästään Jude Law'n takia Closer-elokuvassa. Ja sen runopojan, kenen kanssa katsoin leffan. Olin aivan rakastunut, mutta kun kaksi niin syvää sielua kohtaa, lopputulos on aivan liian riipaisevaa. Se ihana runopoika jätti muhun ikuisen kaihon.

Ja Justiina saa Maikin kesälaukun Nouvelle Vaguesta. Aivan mahtava!

Siis Ess, Sanna ja Justiina, laittakaa meiliä: maikkihannele@gmail.com, niin saatte palkintonne!

Ja iso kiitos kaikille isosta itkusta ja parhaasta syystä syödä suklaata.

Tässä Manboyn versio Nothing Compares 2 U:sta.

Jaakko, tää on sulle sinne jonnekin:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti