perjantai 4. kesäkuuta 2010

Taiteellisia kokonaisuuksia

Olen tehnyt niin hulluna hommia tulevien häiden eteen, että unohdin täysin Suskin bileet! En ikinä tilannut niitä suklaanruskeita Manolo-kultiani ja se täydellinen mekko on vieläkin kassin pohjalla. Joten mulla ei ole mitään päälle pantavaa. Pitäisikö perua koko bileet? Kumpi on pahempi: kantaa seinäruusun häpeä vai missata bileet, jotka ehkä ovat vuoden NE bileet ja joiden missaaminen tarkoittaa nopeaa ja kivuliasta seurapiirikuolemaa? Voi kakki, täytyy vaan luottaa mun sisäiseen loistoon.

Pahinta kaikesta on, ettei mulla ei ole aavistustakaan mitä Jari laittaa päälleen! Ei olla ehditty kuin tekstailla, mutta onneksi Jari vakuutti “taiteellisen vaikutelman” olevan hallinnassa. Onneksi voin luottaa Jariin. Taidan hakea inspiraatiota mun uuden ihastuttavan ystäväni Jennin blogista:
http://pupulandia.indiedays.com/

1 kommentti:

  1. Jenni kiittää. :D Olen varma, että sun sisäinen loistosi päihitti bileissä kaikkien kanssasisarten asut. Seuraaviin bileisiin aivan ehdoton on se Sinkkuelämää 2 -leffassakin nähty sähkönsininen Halston Heritagen unelma. ;)

    VastaaPoista