keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Hupsistakeikkaa

Ai niin! Se tekstarijuttu.
No mä menin vaihtoehto kakkosella, eli "Mitäs mieltä sä oot?? ;)"

Musta se oli hyvä ja rohkea veto, joten mä päätin palkita itseni uudella - PINKILLÄ - huulipunalla (paljon halvempi vaihtoehto kun ne kumikorkkarit). Kotona mä kokeilin vähän uusia hiusstylejä. Ei vieläkään vastausta. Alkoi jo jännittää.

No sil on varmaan joku hyvä syy, mä ajattelin.

Meni vielä seuraavakin päivä, eikä Karista kuulunut mitään. Sitten mä aloin funtsia. Eikös se ollut vähän vaisuna viimeksi kun nähtiin? Jotenkin tuskissaan jostain?

Päätin kirjoittaa sille.

”Hei mullakin oli vähän outo fiilis viimeks. Ollaanko vaan frendei? T. Maikki”

Tällä kertaa vastaus tuli heti:
”Maikki! Mä oon polilla, sikainfluenssa iski ja pahasti. Mun piti just tekstaa sulle, mut sä taisit ehtiä eka…”

Siis sikainfluenssa?!? Niin 2009.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti