torstai 16. syyskuuta 2010

Bad, bad hair

Oletteko ikinä miettineet, miten tuhoisat vaikutukset BHD:llä voi olla pienen ihmisen kosmiseen kokonaisuuteen?

Sen takia voi mennä pieleen ihan kaikki.

Vaikka ero Hessusta ei tunnukaan musta miltään, mun hiuksista ilmeisesti tuntuu. Ne on litistyneet mun karmean rakkauskarman alla.

Mistään ei tänäänkään tullut mitään, kun mietin vain pilkottaako päänahka takaraivolla. Vähän kuin Pariisin kentällä yhdellä tunnetulla suomalaisrouvalla oli pinnit osunut hutiin. Muuten tyylikkäästi mustissa ja aniliinissa huulipunassa, mutta kalju loistaen. Yritin korjailla leidiparan häväistystä vaivihkaa laukkuhihnalla, mutta sen liepeillä roikkunut korsto hätisteli mut pois. Siis mikä tää juttu nyt on? Eikö kanssaihmistä saa enää auttaa hädässä?

Musta tuntuu etten ole pannut yhtään paremmaksi, ainakaan tänään. Olin tärkeässä palaverissa ja koko ajan ajattelin vain mun hiuksia. Ilmeisesti pomo oli halunnut kuulla mun asiantuntevan mielipiteen jostain tärkeästi, kun huomasin kaikkien tuijottavan yht’äkkiä. Pomo katsoi kysyvästi ja ennen kuin ehdin prosessoida asiaa kuulin sanovani: pälvikalju.

Täytyy vaan toivoa, ettei tämä ole toinen kerta kun saan potkut kaljun takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti