tiistai 24. elokuuta 2010

Here comes the bride

Tänään kun leikkasin yhden urpon takatukkaa pois (sain töitä!!), näin ilmestyksen peilistä. Siis sellaisen ufon kuvajaishässäkän, jossa normaaliin arkinäkymään ilmestyy yht'äkkiä jotain ihanaa. Siinä olin minä täydellisessä hääpuvussa! Ja iho hehkui täydellisenä ja olin ehkä näkevinäni pienen kummun vatsanseutuvilla. Niin kireän ja ylvään ettei takuulla johtunut eilisestä Tupla Mini -maratonista. Sitten se urpo, jonka hirveää wannabe Kimi Räikkös -tukkaa parhaillaan saksin, alkoi rapistella Seiskaa hermona ja änkyttäen pyysi mua ulos. Siis anteeksi nyt vaan!

A. Mä en deittaa ketään, joka haluaa näyttää Kimi Räikköseltä.
B. Olen onnellisessa ja vakiintuneessa parisuhteessa. Siis herranjumala, minähän jaan suoristusrautani nyt miehen kanssa!
C. Luen tästä edes vain joogaa, arkkitehtuuria ja muotia koskevia laatujulkaisuja, enkä koske Seiskaan pitkällä tikullakaan.

Tyydyin mulkaisemaan urpoa vihaisesti ja tajusin, että ilmestys oli kadonnut ennen kuin ehdin tiirailla niskalapusta johtolankoja THE häämekon perään.

Nyt tuli kiire löytää se jostain, sillä en usko että tässä menee kovinkaan kauaa ennen kuin Hessu kosii. Tuntuu nyt jo niin perheeltä. Hessu tosin ei vieläkään ole noussut sohvalta, mutta miehelle täytyy antaa aikaa. Niin isoa egoa ei hetkessä rakenneta uudelleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti